loading...
اس ام اس، پیامک، جوک و شعر با موضوعات خنده دار,عاشقانه,جدید,
علی بازدید : 5 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

از دست دادنت
شام سر شب نیست
هضم نمی شود...

::برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

یک صندلی خالی کنار رویاهایم ازآن توست;
بنشینی یا بروی.....
دوستت دارم!

::

وقتی که میرفتی بهاربود...
تابستان که نیامدی پاییز شد...
پاییزکه برنگشتی پاییز ماند...
زمستان که نیایی پاییز میماند...
تورابه دل پاییزیت فصلها را به هم نریز.!!!!!!

::برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

::

پیشانی ام،
چسپیدن به سینه ات را میخواهد و
چشم هایم، خیس کردن پیراهنت را
عجب بغض پرتوقعی دارم من

::

چه هزاره ِ دلگیری ست برای زندگی کردن/ وقتی نوک انگشتانت/ احساست را/ در نمایشگری بی جان/ تایپ می کند تا نشان دهد.

::برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

بی تو...
این منم...
زنی تنها در آستانه فصلی سرد...

::

به کلاغ ها بگو.... قصه من همینجا تمام میشود...
یکی بود و یکی نبود مرا باخود برد...

 

::برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 57