loading...
اس ام اس، پیامک، جوک و شعر با موضوعات خنده دار,عاشقانه,جدید,
علی بازدید : 4 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

فرقی نمیکند!
بگویم وبدانی...!
یا
نگویم و ندانی...!
فاصله دورت نمیکند...!!!
در خوب ترین جای جهان جا داری...!
جایی که دست هیچ کسی به تو نمیرسد:
دلم...

::برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

من و این داغ در تکرارمانده
من واین عشق بیدار مانده
مپرس از من چرا دلتنگم
دلم بین در دیوار مانده

::

لعنت به کسی که می دونه به غیر از اون هیچکی تو زندگیت نیست و به خاطر اون، با کسی نیستی.....
ولی بازم تنهات میذاره......
لعنت...

::برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

اگه خوبم، اگه اینجام یه نفر هست توی دنیام که مثل کوه پشتم موند همیشه/
یه نفر که یه پدیدست، اتفاقی ناب و ویژست، زندگیمو خالی کرده از کلیشه/

::

هی غریبه...! رو کسی دست گذاشتی که همه ی دنیامه!! آآنقدر راحت بهش نگو :عزیزم.

 

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید و احساسی

همه آنهایی که مرا می شناسند
می دانند من چه آدم حسودی هستم
و همه آنهایی که ترا می شناسند...
لعنت به همه آنهایی که ترا می شناسند

برای دیدن ادامه مطالب اس ام اس عاشقانه کلیلک کنید

 

::

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 58